Kyrre
Vi har laget ny visuell identitet og nye nettsider for Advokatfirmaet Kyrre.
Et visuelt konsept bygget på «støttet av kunnskap»
Det visuelle konseptet «støttet av kunnskap» bygger på at folk skal kunne lene seg på og støttes av Kyrres solide kompetanse. Faglig kvalitet, høy integritet og trygghet gjenspeiles i den nye merkevaren. Vi har laget ulike illustrasjoner, animasjoner, maler for sosiale medier og presentasjoner. Kyrre har fått en profilhåndbok som skal gjøre det lett for dem å forvalte profilen på en god og helhetlig måte.
God metode og tett samarbeid
Sammen med Kyrre startet vi prosessen med en heldags workshop i våre lokaler. Her fikk vi tid til å bli godt kjent, og jobbet med strategi, mål og forventninger til prosjektet. Vi gjennomførte en brand sprint og skapte en ny visuell identitet til som passet til et tradisjonsrikt advokatfirma som ønsket å vokse videre med tydelige verdier.
For å lage et brukervennlig nettsted må det jobbes med både innhold og design. Vi gjennomførte en kjerneworkshop og bisto Kyrre med prioritere og formulere innhold som skulle taes med inn på det nye nettstedet.